Продавець Intex-Dom ✅ розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1360 відгуків
+380 (44) 362-31-03
+380 (63) 677-33-81
+380 (67) 649-40-65
+380 (95) 217-59-26
Інтернет-магазин «Intex-Dom»
Кошик

Гарантія

Купуючи продукцію від зарубіжних виробників «Intex» і «Bestway», варто брати до уваги той факт, що на території України товари цих брендів офіційно не продаються. Відповідно, гарантійний талон ви не отримуєте. Але в нашому інтернет-магазині «Intex-shop» діє своя гарантія — на цілісність упаковки!

Що таке заводський брак?

«Intex» і «Bestway» — виробники, які досягли високого рівня контролю якості. Вся продукція тестується і підганяється під встановлені стандарти. Завдяки цьому товари не потрапляють на прилавки з браком, оскільки проходять перевірку на заводі на предмет наявності дефектів, потертостей та інших вад.

Виробники, «Intex» і «Bestway» перевіряють всі свої вироби на герметичність, і 100% не реалізовують товар з такого роду дефектами.

Гарантія від інтернет-магазину «Intex-best»

Оформляючи замовлення у нас, ви отримуєте гарантію на:

  • цілісність упаковки — відправляється коробка не відкривалася;

  • наявність правильної упаковки запчастин і комплектуючих;

  • працездатність електричних комплектуючих — гарантія надається на перший запуск (1-3 дня після одержання товару).

Ви можете скористатися гарантією від нашого інтернет-магазину в тому випадку, якщо придбаний вами товар не був у вжитку. Будь-які сліди використання роблять товар непридатним до поверненню або обміну.

Гарантійними випадками не вважаються

  1. Якщо пошкоджена коробка — ми не можемо впевнитися в тому, що її цілісність не була порушена при огляді.

  2. На виробі або комплектуючих до нього були виявлені сліди пошкоджень, які виникли умисно або через необережність покупця.

  3. При розпакуванні та первинної перевірки не були дотримані правила експлуатації, викладені в інструкції до товару.

  4. Ознаки недбалого використання: розриви, подряпини, плями, запиленості, потрапляння всередину виробу води або сторонніх предметів.

  5. Пошкодження, що виникли при неправильному підключенні до мережі або нестабільної її роботі.

  6. Якщо товар був використаний не за призначенням або понад своїх можливостей.

Якщо при виникненні поломки ви спробували її відремонтувати самостійно — такий товар не підлягає поверненню або обміну. Також при використанні виріб може потрапляти під природний знос, що не розцінюється як погане якість.

Чи можна повернути або обміняти товар?

У відповідності з чинним законодавством України, а саме законом «Закон про захист прав споживача», ви можете повернути або обміняти товар протягом 14-ти днів з моменту отримання. Єдина умова — продукт та комплектуючі до нього, включаючи упаковку, не повинні бути пошкоджені.

Умови повернення та обміну товару

  • з моменту покупки та отримання товару повинно пройти не більше 14-ти днів;

  • товар не повинен бути у використанні;

  • пломби, ярлики, зовнішні та функціональні характеристики повинні бути збережені;

  • на момент повернення або обміну у вас на руках має бути чек чи інший документ, що підтверджує факт купівлі;

  • товар не повинен входити в групу продуктів, не підлягають поверненню.

Повернути товар і отримати гроші можна тільки в тому випадку, якщо вищеперераховані вимоги дотримані і аналогічного товару для обміну в продажу немає.

Зверніть увагу, що за повернення або обмін товару через транспортні компанії, послуги доставки в обидві сторони оплачує покупець — якщо вам не підійшов колір, розмір та інші характеристики. У всіх інших ситуаціях оплата транспортування обговорюється індивідуально.

Як убезпечити себе?

На момент получения товара рекомендуем сверить артикулы, проверить все ли посылки выданы службой доставки по вашему заказу, убедиться в целостности упаковки. Если при осмотре были выявлены повреждения или вам пришел не тот товар — незамедлительно оформите возврат или обмен, а также свяжитесь с нашим менеджером в отделении перевозчика. 

После получения у вас останется меньше шансов вернуть или обменять продукт. Мы не можем быть уверены в том, что коробка, изделие и комплектующие к нему были повреждены не вами или третьими лицами. 

Якщо у вас залишилися питання, зв'яжіться з менеджером інтернет-магазину «Intex-best» для отримання консультації.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner